Duda Design
ładowanie...
Kto pyta nie błądzi.

Od kreatywności do sukcesu

Tworzenie Stron internetowych - wszystko co powinieneś wiedzieć.

tworzenie stron internetowych

FAQ

Tworzenie stron internetowych oraz informacje, które pomogą Państwu postawić pierwsze kroki w internecie w 2022 roku.

Dlatego, że współpraca z naszym zespołem to nie tylko tworzenie stron internetowych. To dodatkowe porady marketingowe, audyty podatkowe oraz niezastąpione wsparcie  w brandingu. Dbamy o spójność wizji klienta z finalnym produktem. U nas zrobisz stronę internetową, poprowadzisz marketing internetowy, stworzysz banery reklamowe, wizytówki czy broszury informacyjne. Jesteśmy firmą kompletną posiadającą zgrany zespół ekspertów z każdej dziedziny. Tworzenie stron internetowych to nasza pasja. Zdobyte doświadczenie odzwierciedlają opinie naszej firmy które znajdziesz  tutaj.

Tworzenie stron internetowych  na etapy przedstawiające się w następujący sposób:
• podpisanie umowy i wpłata zaliczki
• opracowanie briefu kreatywnego
• poprawki i akceptacja
• przygotowanie projektu
• poprawki i uzupełnienie materiałów
• przygotowanie wersji testowej
• poprawki i akceptacja
• publikacja strony w Internecie
• podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego, szkolenie z obsługi systemu, wpłata pozostałej części należności.

Samo tworzenie stron internetowych jest usługą jednorazową i skutkuje przekazaniem klientowi gotowego projektu na jego własny użytek. Aby jednak strona www mogła widnieć w Internecie niezbędne jest posiadanie domeny (nazwy strony np. mojastrona.pl) oraz wykupienie miejsca na serwerze hostingowym gdzie będą przechowywane pliki strony.

W praktyce, tworzenie stron internetowych zajmuje ok. 4-6 tygodni natomiast zdarza się, że przy sprawnej komunikacji udaje nam się oddać gotową stronę po tygodniu pracy.

Koszt różni się od funkcjonalności wizytówki firmy oraz od własnych preferencji graficznych. Zwykle tworzenie stron internetowych  to koszt w granicach od 3900 do 6000 zł. Zalecamy kontakt z naszym działem konsultacji aby uzyskać pełną personalizowaną ofertę. 

W pełni działający sklep internetowy tworzymy już od 6 000 zł netto. Istotnym elementem wpływającym na ostateczny koszt wykonania sklepu odgrywają jednak dodatki – takie jak błyskawiczne przelewy, kody rabatowe czy moduł automatycznego zamówienia kuriera. Dodatki możemy wprowadzać w dowolnym momencie działania sklepu dlatego większość naszych klientów decyduje się na stworzenie sklepu z podstawowymi funkcjami a w późniejszym czasie uzupełnia go o przydatne udogodnienia. 

Jak najbardziej jesteśmy wstanie w ramach zdrowej negocjacji zaoferować Państwu zniżki na nasze usługi. Dodatkowo zawsze można ubiegać się o dużą zniżkę zostając naszym partnerem za pomocą marketingu afiliacyjnego. Za każdego poleconego klienta można otrzymać nawet do 1000 zł rabatu na nasze usługi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Tak, nasza gwarancja obejmuje rok od momentu zdania projektu, a dodatkowo, aby pomóc Państwu zaznajomić się z systemem strony pozostajemy do dyspozycji przez następny miesiąc odpowiadając na Państwa pytania lub pomagając wprowadzać korekty na stronę. Jest też możliwe wykupienie rocznego patronatu nad stroną.

Chodź rzadko się to zdarza jesteśmy przygotowani na każdą ewentualność. Przy zdaniu strony mają Państwo możliwość trzech poprawek, które zwykle dopieszczają projekt wedle Państwa uznania. Jeśli jednak z różnych  powodów potrzebne będą dodatkowe poprawki zawsze jesteśmy otwarci na nowe sugestie, które  jeśli nie powodują znaczących zmian w projekcie pierwotnym jak najbardziej jesteśmy w stanie zrealizować w cenie projektu.

Tak, każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do wygodnego panelu zarządzania treścią strony wraz ze szkoleniem z jego użytkowania. W wypadku zmian przekraczających możliwości panelu (jak np. tworzenie nowych layoutów podstron) dokonujemy odpłatnych aktualizacji lub modyfikacji strony.

Tak, wszystkie tworzone przez nas strony są dostosowane do obsługi na urządzeniach mobilnych. W zależności od wykrytej rozdzielczości ekranu strona dopasowuje układ treści tak aby pozostał czytelny i wygodny dla klienta (ta cecha nazywana jest responsywnością). Responsywność jest również jednym z czynników branych pod uwagę przez algorytmy wyszukiwarki Google dlatego strony tworzone w tym standardzie mają szanse na uzyskiwanie wyższych pozycji.

Tak, wszystkie wykonywane przez nas strony są widoczne w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google natomiast to na jakiej pozycji, zależy od wielu czynników. W ramach umowy na wykonanie strony/sklepu internetowego wykonujemy podstawową optymalizację, która umożliwia osiągnie wysokich pozycji w wyszukiwarce. W praktyce, jeżeli działasz na niewielkim, lokalnym rynku lub w niszowej branży to sama podstawowa optymalizacja może wystarczyć do znalezienia się na 1 stronie wyników wyszukiwania interesującej Cię frazy lokalnej. 

tworzenie stron internetowych

Dodatkowe informacje - tworzenie stron internetowych

W trosce o Państwa przyszłość w internecie chcemy rozwiać wszystkie wątpliwości i przybliżyć znaczenie terminów zawiłych ze względu na specyfikację branży. Poniżej publikujemy kolejną dawkę wiedzy, która może okazać się przydatna.

Adres WWW, czyli domena internetowa, to specjalny identyfikator systemu DNS wykorzystywany w internecie do określenia zasobów, z których chcemy skorzystać, np. w formie cpsystem.pl. Dzięki niemu nie ma potrzeby zapamiętywania skomplikowanych ciągów liczbowych, czyli adresów IP. Obecnie mamy do czynienia z wieloma skategoryzowanymi odmianami domen, różniącymi się końcówkami, m.in.:

  • globalne – .com oraz .net,
  • narodowe – .pl, .uk czy .de,
  • rządowe – .gov,
  • zawodowe – .pro,
  • organizacyjne – .org.

W związku z dynamicznym rozwojem internetu i coraz większym udziałem e-commerce w światowym biznesie domeny stały się nie tylko łatwym sposobem na określenie lokalizacji w sieci, lecz również elementem brandingu i strategii marketingowej wielu firm. Podlegają one określonym opłatom – różniącym się w zależności od rodzaju – a w przypadku nieopłacenia przedłużenia, domena staje się ponownie dostępna do rejestracji zazwyczaj po 30 dniach.

Adres URL strony internetowej zgodny z nazwą biznesu jest niezmiernie ważny dla budowania silnej marki przedsiębiorstwa w sieci. Co jednak zrobić, gdy domena .pl z nazwą naszej firmy jest już zajęta? Rozwiązaniem problemu może być wybór końcówki .com albo .eu. Pierwsza z nich jest szczególnie cenna w przypadku planów globalnej ekspansji lub po prostu działania na międzynarodowych rynkach. Doskonale pasuje również do anglojęzycznych lub obcobrzmiących terminów określających działalność gospodarczą, które stają się coraz popularniejsze również w Polsce.

Zdarzają się sytuacje, że domena .pl jest jedynym wyborem, a końcówki o charakterze europejskim czy międzynarodowym są niedostępne. Wówczas pozostaje nam jedynie modyfikacja adresu strony www. Warto wówczas rozważyć, jaki charakter ma nasza firma. Jeżeli np. jesteśmy agencją reklamową, to możemy zarejestrować URL domenowy o konstrukcji „www.agencja-nazwa.pl” albo „www.agencjanazwa.pl” z pominięciem myślnika. Jeżeli planujemy rozwój przedsiębiorstwa w internecie, to zdecydowanie powinniśmy dokonać rejestracji już na etapie zakładania działalności.

Wprowadzanie modyfikacji na stronach internetowych poprzez bezpośrednie zmiany w kodzie HTML serwisu jest dosyć problematycznym procesem. Dlatego też opracowano rozwiązania takie jak systemy zarządzania treścią. Wiele osób zadaje sobie pytanie, jaki CMS jest najlepszy?

Jeżeli jesteś początkującym internautą, który dopiero zaczyna przygodę z własnym blogiem lub prostym serwisem www, to zwróć uwagę na najpopularniejsze narzędzia, które mają ogromne wsparcie w postaci dużej społeczności i wielu poradników oraz tutoriali. W takim przypadku polecamy WordPress.

System WP pozwala na wygodne wprowadzanie zmian w treści strony. Jest idealnym rozwiązaniem, gdy chcemy uruchomić własny blog tematyczny lub firmowy. Dzięki niemu z łatwością będziemy mogli opracowywać przejrzyste i dobrze wyglądające artykuły.

WordPress to także bogate wsparcie w postaci dodatkowych wtyczek, rozszerzających jego funkcjonalność. Dostępne są narzędzia wspomagające m.in. optymalizację SEO, moderację komentarzy czy zaawansowaną analitykę.

Rozwój strony www, bloga firmowego, landing page czy sklepu internetowego nie wymaga już specjalistycznej wiedzy na temat kodowania w HTML, CSS czy JavaScript. Podstawowa znajomość tych języków jest przydatna, lecz nie musisz się tym martwić. Pomocny okazuje się CMS, czyli system zarządzania treścią. Na co pozwala to oprogramowanie?

  • Publikowanie treści na stronach.
  • Łatwe wprowadzanie modyfikacji.
  • Optymalizację SEO.
  • Lepszą analitykę.
  • Szybką zmianę layoutu.
  • Moderowanie komentarzy.

Zaletą jest możliwość korzystania z niego przez osoby nietechniczne. Wśród najpopularniejszych systemów CMS obecnie są: WordPress, Joomla oraz Drupal. Dzięki dodatkowym wtyczkom możemy w prosty sposób rozbudowywać naszą stronę www o kolejne moduły i zwiększać jej funkcjonalność.

Profesjonalny system zarządzania treścią jest niezbędny dla każdego, kto chce prowadzić własny serwis internetowy. Łatwość obsługi i intuicyjny interfejs tych rozwiązań sprawia, że mogą z nich korzystać również osoby niemające doświadczenia w budowie stron.

Stojąc przed zleceniem zewnętrznej firmie zadania wykonania strony internetowej, często możemy spotkać się z pytaniem o system zarządzania treścią. Najczęściej wybieramy pomiędzy WordPressem a rozwiązaniem dedykowanym. Czy autorski CMS jest dobrym wyborem? Wszystko zależy od naszych potrzeb i umiejętności technicznych. Jeśli rozwój witryny i modyfikację treści w przyszłości chcemy powierzyć agencji interaktywnej, która zbuduje serwis, to możemy się na niego zdecydować. Z pewnością uprości i przyspieszy to wprowadzanie zmian.

Popularny WordPress będzie lepszym wyborem wówczas, gdy zamierzamy dokonywać zaawansowanych modyfikacji w strukturze strony www czy samodzielnie rozszerzać jej funkcjonalność poprzez wtyczki. Umożliwia on także wdrażanie autorskich rozwiązań w zakresie wyglądu witryny czy większe możliwości pozycjonowania SEO. Korzystając z CMS-a o otwartych źródłach nie jesteśmy także związani z jedną firmą w kontekście rozwoju i wsparcia technicznego dla systemu zarządzania treścią.

Stojąc przed zleceniem zewnętrznej firmie zadania wykonania strony internetowej, często możemy spotkać się z pytaniem o system zarządzania treścią. Najczęściej wybieramy pomiędzy WordPressem a rozwiązaniem dedykowanym. Czy autorski CMS jest dobrym wyborem? Wszystko zależy od naszych potrzeb i umiejętności technicznych. Jeśli rozwój witryny i modyfikację treści w przyszłości chcemy powierzyć agencji interaktywnej, która zbuduje serwis, to możemy się na niego zdecydować. Z pewnością uprości i przyspieszy to wprowadzanie zmian.

Popularny WordPress będzie lepszym wyborem wówczas, gdy zamierzamy dokonywać zaawansowanych modyfikacji w strukturze strony www czy samodzielnie rozszerzać jej funkcjonalność poprzez wtyczki. Umożliwia on także wdrażanie autorskich rozwiązań w zakresie wyglądu witryny czy większe możliwości pozycjonowania SEO. Korzystając z CMS-a o otwartych źródłach nie jesteśmy także związani z jedną firmą w kontekście rozwoju i wsparcia technicznego dla systemu zarządzania treścią.

To zależy od strony, którą klient chce przebudować. Każde rozwiązanie można przebudować, ale nie zawsze jest to opłacalne. Często okazuje się, że zaprojektowanie nowej witryny będzie tańsze. Taka kalkulacja powtarza się często w przypadku, gdy klient chce wyposażyć obecną witrynę w wersję mobilną. Ostateczne możliwość przebudowy obecnych rozwiązań można określić po zapoznaniu się z oczekiwaniami klienta.

Wielu naszych klientów zastanawia się, co zawrzeć w zapytaniu ofertowym na wykonanie strony www. Dobrze opracowany brief powinien zawierać następujące informacje:

  • opis firmy – witryna będzie ściśle związana z działalnością przedsiębiorstwa, więc musi jej projekt musi być spójny ze specyfiką danej branży,
  • funkcja – ważne jest określenie charakteru strony internetowej (informacyjny, wizerunkowy, promocyjny, sprzedażowy, etc.),
  • grupa docelowa – ustalenie grona odbiorców naszych produktów i usług pozwoli dostosować do nich treści w serwisie,
  • oczekiwania – warto określić, jaki jest przewidywany budżet na budowę nowej witryny oraz termin, w których chcielibyśmy ją uruchomić,
  • technikalia – potrzeba konfiguracji piksela Facebooka, wtyczki newslettera czy kodów śledzących Google Analytics.
    Opracowując zapytanie ofertowe na wykonanie strony www, powinniśmy również poinformować, jakie materiały obecnie posiadamy (zdjęcia, grafiki, teksty, content audio i video). Dobrze przygotowany brief zdecydowanie przyspieszy prace nad serwisem.

Gotowe, darmowe szablony stron www to popularny sposób tworzenia firmowych serwisów czy blogów. Czy mimo ich dużej dostępności, warto zainwestować w dedykowany projekt witryny internetowej? Zdecydowanie tak, szczególnie jeśli chcemy zbudować profesjonalny, wyróżniający się wizerunek naszego biznesu w internecie. Indywidualny layout jest również zoptymalizowany pod kątem pozycjonowania SEO i pozwala na osiągnięcie lepszych rezultatów w wynikach wyszukiwania Google oraz przekłada się na wyższy współczynnik konwersji kampanii reklamowych.

Inwestycja w dedykowany projekt witryny internetowej pozwala również idealnie dopasować serwis do specyfiki danej działalności. Wykonana przez doświadczonego projektanta jest gwarancją łatwej obsługi, dzięki przejrzystemu, intuicyjnemu menu użytkownika. Zapewnia pełną zgodność ze standardami graficznymi i księgą znaku oraz spójność z materiałami marketingowymi firmy. W przypadku sklepów i usług e-commerce pozwala na dostosowanie do zachowań internautów, co pozytywnie wpływa na obniżenie współczynnika odrzuceń i poprawę wyników sprzedażowych.

Często można spotkać się z pytaniem, czy każda firma potrzebuje strony internetowej. Okazuje się, że każde przedsiębiorstwo może czerpać korzyści z obecności w internecie. Dlaczego warto posiadać witrynę swojego biznesu?

  • Wiarygodność – wielu klientów szuka rozwiązania swoich problemów głównie w sieci, a fakt znalezienia Twojego serwisu uwiarygadnia prowadzoną działalność.
  • Łatwa komunikacja – umieszczenie na stronie www zakładki z podstawowymi danymi kontaktowymi pozwala na szybkie skontaktowanie się z Tobą albo zlokalizowanie siedziby firmy.
  • Prezentacja oferty – witryna ułatwia zaprezentowanie oferowanych przez przedsiębiorstwo produktów i usług.
  • Możliwość ekspansji – stworzenie wielojęzycznego serwisu pozwala na łatwe budowanie swojej marki na zagranicznych rynkach.

Zbudowanie strony internetowej własnej firmy umożliwia łatwiejsze dotarcie do potencjalnych klientów, którzy są obecni w internecie.

Dynamiczny rozwój branży e-commerce sprawił, że wiele osób zastanawia się nad samodzielnym stworzeniem sklepu internetowego z użyciem dostępnych narzędzi. Nie zawsze jest to jednak dobre wyjście. Czy jego zaprojektowanie i własnoręczne wdrożenie jest trudne?

 

Zainstalowanie i uruchomienie prostego skryptu z pewnością nie wymaga dużej wiedzy technicznej. Dzięki wielu poradnikom dostępnym w sieci może to zrobić niemalże każdy. Jednakże polecamy to tylko w celach edukacyjnych. Jeżeli jesteś osobą nietechniczną, zdecydowanie lepiej będzie zainwestować pieniądze w pracę profesjonalnego programisty, a także projektanta UX/UI.

 

Na budowę sklepu internetowego składa się wiele aspektów. Bezpieczeństwo to jeden z nich. Przetwarzane dane klientów są bardzo ważne, podobnie jak proces płatności. Odpowiednie rozmieszczenie elementów interfejsu to z kolei rzecz, która bezpośrednio przekłada się na współczynnik konwersji i sprzedaż. Nie ulega zatem wątpliwości, że wdrożenie profesjonalnej platformy e-commerce to zadanie dla doświadczonego zespołu specjalistów.

Przedsiębiorcy prowadzący handel w formie stacjonarne często zastanawiają się, czy do sprzedaży w internecie potrzebny jest sklep internetowy. Okazuje się, że nie zawsze jest on niezbędny. Sprzedając swoje produkty, możemy korzystać z serwisów aukcyjnych takich jak Allegro czy Ebay, które udostępniają sprzedawcom bardzo rozbudowane, a jednocześnie łatwe w obsłudze i rozliczaniu narzędzia. Dobrym pomysłem może być także korzystanie z Marketplace w platformie Facebook czy portali ogłoszeniowych o charakterze lokalnym, jak i ogólnokrajowym czy międzynarodowym.

Zaletą posiadania sklepu internetowego pod własną domeną z dedykowanym hostingiem jest fakt budowania własnej marki. Zbudowana w ten sposób strona www może być dostosowana do naszych potrzeb i zoptymalizowana pod kątem widoczności oraz pozycjonowania w wyszukiwarce Google. Jednocześnie nie wymaga ponoszenia opłat prowizyjnych czy innych dodatkowych kosztów, jak ma to miejsce w przypadku platform aukcyjnych. Jeżeli jednak nie chcemy od razu inwestować w indywidualnie dopasowaną witrynę sprzedażową, to zdecydowanie korzystanie z serwisów typu Marketplace będzie dobrym pomysłem.

Wiele osób zajmujących się rozwijaniem własnego biznesu w branży e-commerce zastanawia się, czy warto prowadzić własny blog firmowy. Przedstawiamy kilka powodów, które przekonują, iż jest to dobra decyzja.

 

  1. Regularne publikacje pozytywnie wpływają na aspekty związane z SEO i pozycję strony w wyszukiwarce Google.
  2. To idealne miejsce na informowanie o zaletach naszych produktów, tworzenie poradników i pokazywanie naszych najlepszych realizacji.
  3. Tworząc artykuły wysokiej jakości, budujemy sobie profesjonalny wizerunek eksperta.
  4. Blog internetowy to integralny element kampanii content marketingowej.
  5. Wg badań umieszczenie sekcji blogowej na stronie i jej systematyczne, rzetelne rozwijanie zwiększa ruch w naszym serwisie 5-krotnie.

 

Jeżeli nie dysponujesz dużym budżetem i wydaje Ci się, że tego typu rozwiązania to domena dużych marek – jesteś w błędzie! Regularne publikowanie materiałów o długości 1000-2000 słów raz w tygodniu przyniesie wiele korzyści.

Opinie naszych klientów

Pełen profesjonalizm od początku do końca. Można spać spokojnie. Strona zgodna z projektem i z kilkoma dodatkami, których się nie spodziewałam! Dziękuję i Polecam !

Kasia Leśniewska Założyciel internetowego sklepu z biżuterią

Byłem bardzo sceptycznie nastawiony co do marketingu na social mediach. Natomiast przyrost 6 tysięcy osób na profilu w przeciągu 6 miesięcy uważam za duży sukces. Czapki z głów. Polecam !

Dawid Igracki Systemy Fotowoltaiczne

1000 zł i w pierwszym miesiącu 30 klientów. To była dobra inwestycja a kontakt z Panem Dawidem mamy do dziś. Polecam współpracę

Łukasz Szydlik Założyciel firmy IGG Budownictwo

Bardzo estetyczne wykonanie strony. Dodatkowo oferta z sesją zdjęciową dla produktów, która okazała się być strzałem w 10! Polecam

Renata Kryczek Właścicel sklepu Włoska Szafa

Tworzenie stron internetowych z Duda Design

Skontaktuj Się z Nami

Przedstaw nam swoją wizję a my sprawimy, że stanie się ona rzeczywistością.

Formularz kontaktowy

    VIEW
    CLOSE